Log in

Heb jij een vraag over Bouke Bouwt?

Kom je er nog niet uit of heb je feedback voor ons? Neem dan contact met ons op via e-mail of het contactformulier. We horen graag wat wij kunnen doen om Bouke Bouwt nog beter aan te kunnen sluiten bij jullie praktijk!

Neem contact met ons op

Mail ons op: [email protected].

Word lid van onze besloten Facebook groep.

Contactformulier

Veelgestelde Vragen

Met welke apparaten kan ik Bouke Bouwt spelen?

Je kan Bouke Bouwt spelen op de computer, tablet of smartphone. 

 

Ik heb zinnen ingesteld, maar de speler kan ze niet zien.

De zinnen die zijn ingesteld zijn alleen zichtbaar in de huiswerkmodus en als er met de betreffende spelerscode wordt ingelogd. 

 

Hoe kan ik mijn lidmaatschap verlengen?

Je kunt jouw lidmaatschap zelf verlengen. Doe dit 30 dagen voor het einde van je lidmaatschap, tenzij je een organisatiecode hebt. Bekijk hier hoe je dat doet.

Mocht het niet helemaal lukken, neem gerust contact met ons op!

 

Ik wil mijn lidmaatschap wijzigen, hoe doe ik dat?

Je kan jouw lidmaatschap zelf aanpassen in mijn dashboard. Ga naar Mijn dashboard > Mijn lidmaatschap > Aanpassen.  

Gratis proberen!