Heb jij een vraag over Bouke Bouwt?

Kom je er nog niet uit of heb je feedback voor ons? Neem dan contact met ons op via e-mail of het contactformulier. We horen graag wat wij kunnen doen om Bouke Bouwt nog beter aan te kunnen sluiten bij jullie praktijk!

Neem contact met ons op

Mail ons op: [email protected].

Word lid van onze besloten Facebook groep.

Contactformulier

Veelgestelde Vragen

Met welke apparaten kan ik Bouke Bouwt spelen?

Je kan Bouke Bouwt spelen op de computer, tablet of smartphone. 

 

Het kind ziet de zinnen niet die ik heb ingesteld / ik zie andere zinnen dan die ik heb ingesteld
Bij instellingen kan je kiezen om zinnen in te stellen onder ‘huiswerk instellingen’ en ‘behandel instellingen’. Belangrijk is om bij het instellen van de zinnen op ‘oke’ te klikken om de zinnen op te slaan. Alleen de zinnen die onder huiswerk zijn ingesteld, worden getoond als de speler (thuis) inlogt met de spelercode. Als je als logopedist inlogt, zie je de zinnen die onder behandeling zijn ingesteld. 

 

Ik wil mijn lidmaatschap wijzigen, hoe doe ik dat?

Je kan jouw lidmaatschap zelf aanpassen in mijn dashboard. Ga naar Mijn dashboard > Mijn lidmaatschap > Aanpassen.  


Waar kan ik mijn facturen vinden?

Je kan jouw facturen vinden in mijn dashboard. Ga naar Mijn dashboard > Mijn lidmaatschap > Mijn facturen.

Gratis proberen!